Jag vill!

Jag vill åka till köpenhamn över natten mellan den 2 och 3:e juni för att gå på Copenhagen live!
Flera bra band och jag vill komma iväg lite. Alla bara åker iväg... Mamma är i köpenhamn nu och Linuz är i Prag, Vincent är i Bollebyggd, (inte för att jag vet om det räknas). Jag drar själv snart. Min BF får antagligen inte ledigt. Antagligen.. Han har inte ens hört efter. Jag har fixat allt så det kan bara betalas och sen dra, men nej tydligen inte.
Dock var vi ganska nära på att åka till hans land idag (småland) men han har bokat någon överaskning tills i morgon så det blir nog inget med det, sen fungerar inte vattnet som det ska där nere inte för att det är något större problem. JAg vet att jag inte borde gnälla för han har fixat ihop något till i morgon, men jag vill verkligen åka!

Bokade biljetter till sthlm idag iaf, en vecka minst v29 bröllop och grejer. 
Har letat efter klänning ska ju vara tärna. Har hittat en jätte söt på oasis, men jag har inte provat den än..

Så här ser den ut



Ok det va ingen bra bild, den ser typ virkad ut på nära håll. Ska släpa mig dit någon dag snart, imorgon kanske, ska träffa Jannica i morgon. Det ska bli roligt.

Jag sitter och äter min egna lilla nötblandning och det är läskigt att få en hasselnöt när man tror att det är en mandel.
Hasselnötter är ju sådär äckligt men gott.
Min nötblanding består av Mandlar, hasselnötter och valnötter, så det är inte så stort utbud.
Jag köpte en jätte fin burk idag så va tvungen att ha något i den så det fick bli att sammla ihop alla nötter jag hade i andra fula burkar och lägga i den här nya fina. Det är så fint i MIN del av köket. Hans del behövs kakel och vi har inte bestämmt något än, men det blir nog något grått, ljus grått.

Nej nu måste jag plugga, sista grejen sen är jag klar.. Så skönt!

PoK

Kommentarer
Postat av: Jannica

SLUTA BLOGGA jag blir arg på dig!

2010-05-20 @ 23:00:29
Postat av: sara

ny design mejla [email protected]

2010-06-17 @ 11:24:18
URL: http://dasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback