gäsp.

Jag e så trött, så trött, så trött idag!
Ska plugga hela dagen idag också. Har prov i morgon och på onsdag. Har bestämt att jag
ska börja med min "mat-dagbok" idag. Jag vet inte om det är så smart när jag ska
plugga i två dagar jag vet hur det kommer se ut. "Student liver flödar av kaffe och
choklad" (visst låter det glammigt. Jag kan se huvudrubriken i någon kvällstidning).
Min dag började med 25 g choklad =565kJ (135 Kcal). Jag har ju räknat ut hur
många kJ jag ska äta om dagen delar det på 4 så får man ut x antal Kcal.
Jag hade tänkt att försöka hålla mig på det antalet.

Jag jobbade helgen så nu kommer min hel-lediga helg nästa vecka på 3 veckor.
Jag ska inte ens städa på salongen nästa vecka.Men resterande av köket kommer idag
så det kommer man väl vara fullt sysselsatt med. Det kommer att bli jätte fint.
Men nu är det nyheter och sen efter 10 med Malou.

PoK

Ps måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback