en vecka en dag senare.

Hej
Mitt livsstilsarbete är inte slutfört än. Jag la det på hold i några dagar för köket har börjat renoveras.
I tisdags fick jag reda på att arbetet inte ska lämnas in, utan att vi ska ha seminarium på det istället. Så det va ju bra. "Mitt lilla projekt" är fördigt också. Jag har målat om fönsterkarmarna och det blev jätte bra. Det jag saknar nu är nya hantag till fönster och balkongen. Annars är det jätte fint och vitt.

Före och efter bilder.


Före

före


Efter
efter

Jag hade en till blomma i fönstret först, men krukan va lite stor ska ska fixa någon ny idag kanske.
Det blev iaf jätte bra !!

Ska lägga upp bilder på köket också men det får bli när vi har bestämt och satt upp kakel.

PoK

Kommentarer
Postat av: Ella

Gud så bra jobbat gumman!! Skall ta mig i kragen och hälsa på snart. Puss!!!!!

2010-06-14 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback