Jobb Jobb Jobb

Hej hopp.
Jag har såå mycket jobb nu hade tänkt att börja med en rivstart här på bloggen
men det blir nog inte så mycket med det. det blir i stället något halvdant så som jag har upptäckt att folk gillar det.
bevis materialt är "fuskbyggarna" och "arga snickarn". Svenska folket älskar att på börja saker utan att av sluta dem, om de blir avslutade så har de blivigt något halvdant eller fel byggt.. Det är unge fär så jag ser på mig själv när det kommer till bloggandet. Det kommer nog bli lite halvdant det här precis som innan.
Men jag tänkte åter berätta lite från resan som jag va på för över ett år sen nu.
Eller i det här innlägget blir det bara destinationerna för jag måste igentligen åka till jobbet nu nu nu.
Vi började med 4 dagar i Moskva för att sen bege oss till Mongloliet, Ulaanbaator efter 4 dagar där så tog vi tget vidare till Peking peking vart lite kort och halvdant (svenskt och snyggt) 5 dagar sen vidare till Shanghai som vi genom sökte grundligt på Alkohol och andra roligheter. När vi va i Shanghai  kände vi oss lite trötta på storstan och åkte ut till Sanya en liten ö ut med kinas kust. där vart det lite för mycket sol ordagrant så jag va sängliggande i tre dagar för att sen åka till Guangzhou. Där hade sandra bestämt sin resväg siktad rakt i Hesams rikting och så jag och Elin får snilleblixte en sen kväll på McDonalds. Vi hänger me. Vi skulle till samma ställe, men det fick Sandra inte veta. Mitt i natte ut till flygplatsen för att åka till Bankok. När vi kom fram så letade vi upp en nattresa till Koh Tao som tog hela natten, så vi hanmade där en dag innan Sandra vi fick sen reda på att Sandra och Hesam skulle möta upp resten av dom som skulle till Australien i Singapore. så vi hände me dit också. När dom åkte vidare till australien åkte vi tillbaka till bankok för att sen åter vände hem.


Idag fyller mig mor r så nu ska jag åka dit och fixa lite ..

PoK

Där va resans snabba version.

Kommentarer
Postat av: frugan

bra att du skriver att du ska åka till jobbet nu nu nu och sen avslutar med att du ska till din mor nu!!

2010-04-26 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback