Im Back

Jaha då ska man försöka sig på den här gamla visa igen då, får se hur länge det kommer hålla.
Det som är min motivation den här gången är Jannica (min kära vän). Hon hatar folk som bloggar Därför måsta jag självklart ta upp mit skriveri utligare en gång. En liten guid om hur motivationen växte i mig.
För två veckor sen va jag och (fina) Jannica och fikade. Hon satt och bedrövade sig eller snarare gapa och skrek av irretation över dessa små tjejer som skriver bloggar om silikonbröst och size 0 och hela köret. "jag hatar folk som bloggar", gapar Jannica. (motivationen i mig strömmar upp och det börjar klia i fingrarna på mig)
Ni som har träffat Jannica vet att när hennes temprament tar över har hon inga problem med att gapa och gasta på allmänna platser. Jag tyckte (tyst) att det kändes lite pinsamt då det hela utspelade sig på Espressohouse inne på NK.
I vilket fall så det jag ville komma fram till va att hur min vackra vän har snappat upp denna information,
självklart genom att hon har som daglig rutin att beta sig genom alla dessa "modebloggar".
Det va så jag fick för mig att börja blogga igen (den långa versionen vill säga).
Jag borde väl lägga ut någon sammanfatting om resan jag kom hem från för ett år sen. Det kan ju bli roligt att dra upp dom gammla minnerna. Jag kan ju nåmna lite hastigt att jag har en underbar och bästaste pojkännen för att ge honom lite av mitt utrymme på bloggen. Pluggar, jobbar osv.
Vilket på minner mig om at jag ska till jobbet nu.

Ha de.

PoK

Jannica om du mot all förmodan läser detta All kärlek till dig <3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Fy fan Philley

2010-04-26 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback