Good morning

God morgon.
Kl är 06:58 jag ska gå till skolan om en kvart.
Jag är färdig klar, men frukosten tar lite längre tid än väntat för min högra visdomstand håller på att växa upp.
Gör verkligen dö ont!
Nu när jag har fått min första lön på 7 månader så har jag funderat över mitt shopping beteende. Jag tycker att det är lite märkligt när man mår bra över att köpa planterings-jord och leca-kulor. Gck lös på det för några dagar sen och kände mig verkligen nöjd efter.
Allt fick ligga framme på köksbordet i några dagar tills min BF* lade in dom i städskåpet, vilket inte va helt ok!
För jag ska ju för faan plantera om blommorna (Vilket är gjort och jag hoppas att dom vaknar igen).
Jag var verkligen nöjd över mitt köp och ville gärna visa upp det för hela "familjen" (Bestående av mig och Robert) i flera dagar.
I lördags shoppade jag loss igen. Jajjamen Vit Snickeri-färg och ett sandpapper. Tänk va nöjd jag va. Yes de står så fint i städskåpet bredvid den gamla färgen och det lite för klena sandpappret. Det här kommer min stackars sambo få höra i flera dagar nu.
Va roligt det är när jag jag kallar mig och min BF för saker som jag aldrig skulle säga IRL*, samma sak alla dessa förkortningar som jag slänger ur mig som om det va självklarast i världen.
Haha jag skulle ju aldrig på riktigt använda mig av ordet Sambo.. haha töntigar ord får man väl leta efter eller?
Ah nu har det gått en kvart och jag måste kila.
Hade ingen poäng egentligen med det här utlåtandet, hade tänkt att den skulle komma till mig, men det gjorde den inte så jag bangar det och får fortsätta tycka att det är konstigt att jag får kickar av välmående samt att kliet i mina fingrar stillas av leca-kulor och Snickerifärg.

PoK




*BF= Boyfriend  *IRL= In real Life
Jag bara kom på att min pappa pch hans vänner satt helt förstummade när jag och Elin satt och rabblade upp förkortning efter förkortning en kväll vid middagsbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback