Bannad.

Jag har nu mera bannat min BF från min blogg då hans läskunskaper inte är tillräckligt kvalificerade.
Han kommer hem och slänger ur sig några ord som står i bloggen (word dropping) i hopp om att jag ska tro att han har läst igenom den och förstått innebörden.
Ex: jag skriver att jag pluggar. Han kommer hem och säger "ah sitter du där och klagar på att pluggar hela dagarna.." 
Inte alls. Så måste jag stå och förklara för honom att det iten är så. Utan att..
Så nu mera är han bannad och jag kommer inte att förklara mig för honom.

Jaja åka till jobbet om 20 min.

Haha på tal om jobbet. Hade den roligate kunden på länge i min kassa. Hon stod och gapade på mig om
att killarna i färgen försökte lura henne på pengar då hon ville ha kinesisk träolja till ett "förmånligare pris"
haha ... "Så jävla dålig service här".
Så får jag väl hålla me kunden efter "ja ingen tvingar ju henne att handla här".
Jag trodde att hon skulle bryta ihop när hon stod och beklagade sig över att dom försökte lura henne på pengar och att hon inte fick något vettigt svar från dom. (färgen).
Jaja det va kul iaf.

Skulle ju haft mitt prov idag egentligen, men det blev flyttat till nästa vecka så det är jätte bra. Men nu har jag 2 prov nästa vecka, sen måste jag börja med mitt Hälsa och livsstils projekt. Vi ska räkna ut hur mycket vi äter, och hur mycket vi borde äta om vi får i oss allt osv. det ska bli kul.
Ska föra matdagbok i en vecka, kommer sluta med att jag slänger fram en lång skroll som rullar ut flera meter. Haha.
Men det ska nog gå bra. tänkte fördjupa mig lite i ämnet motion också. Så det ska bli interessant. Kor ju igång med träningen nästa vecka också. Nice


Nu måste jag fixa mig..
PoK

Kommentarer
Postat av: Elin

Gröt

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Kycklig och couscous

Kaffe

Kaffe

Kaka

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Makaroner med ketchup

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Ballerina Kladdkaka

Kaffe

Kaffe

Kaffe

Kaffe



Se, jag har gjort hela läxan åt dig. Och så tar du detta gånger 7 bara :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback