Poker, Pride, Negerbollar och Sex.

Poker, Pride, Negerbollar och Sex.
Ny rutin i veckan, måndagar is the shit, för det är då alla hånglar med dicken.

Men hade en väldigt givande tisdag, jag utsåg mig själv som forskare, då jag kom fram till vad Parkinsson (sjukdommen) beror på. Svårt att förklar så här på efterhand, men jag hade det. I just det ögonblicket kunde jag nog övertala vem som helst att det faktist va så det låg till.
Våra tisdagar får dock inte bli en vana av diverse anledningar. Man ack va nice det va!

Mina vänner har plötsligt börjat komma fram till mig och säger att
- Jag har hittat en kille som verkligen är din stil.

Det är verkligen många, jag funderar på om jag har någon desperat aura runt mig som skriker, hook me up!?
Det är klart man blir lite sentimental och väldigt ensam nu när hösten smyger sig på. Men va fan jag är 20 år det borde väl inte vara så svårt att hitta någon om man vill!? Eller? Vill man?

XX

Kommentarer
Postat av: Ricoo

hahaha, vem försöker hooka up dig?:D

skall du till beffe's eller carros föresten?:)

2008-10-09 @ 09:52:58
Postat av: Elin

Du är 20 och smokin', babe!

Postat av: Ella

Det kanske är många som TROR att de har den rätta till dig medans jag VET att jag har det... ;)

2008-10-22 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback