Mina ögonlock är tunga nu snart drömmer jag om dig.

Haha nu ska ni få höra.
I måndags (19/5-08) så kom Jannica hem till mig på förmiddagen, så softade vi lite här hemma hos mig, lagade mat mm. Sen gick vi och mötte Sandra shoppade lite och fördrev tiden.  Hamnade på Viktoria hos den snyggaste servitören i stan (Benis). Då vi tre sitter där och snackar massa skit och hade det trevligt vart Jannica tvungen att åka hem. Jag och Sandra sitter kvar ett tag till, och innan jag vet ordet av det befinner jag mig på Berså´s uteservering. med Benne, Jonte och Sandra och några fler. Vi är kvar där till stägning (väldigt lång och tråkig information men snart kommer det). Jag sandra och Benis tar en taxi, jag och Sandra hoppar av utanför mig, vi säger hejdå till Benis. Sandra sätter sig i min trappuppgång och jag kommer några meter efter så säger sandra
  - Vad har du på armen?
  - Vad då på armen? Säger jag med en små spydig ton
  - Felicia, kolla på din arm. vems är det?
Jag kollar ut på armen och halv skriker,
  - Vad fan är det här?
Då är det en svart dataväska som hänger på min arm som varken jag eller Sandra hade någon aning om vems det va. Efter lite snokande upptäcker vi att det är Benis men det va något av det sjukaste i mitt liv.
 Har skrattat en del efter det vill jag lova.

Sen kan jag berätta det att helgen som va så tog jag mitt "sunda" förnuft till fånga. Jag plockade upp geväret och dödade älgen. Jag kommer inte ihåg så mycket av det, men nu är den borta. Men måste erkänna, den va ovanligt lätt att kasta ut från balkongen.


Jag har ingen konstatering idag.
Men jag hade en fundering imorse på om jag va spindelmannen. Jag låg i sängen och började vinkla handlederna fram och tillbaka för att se om det kom något nät från dem, men helt utan framgång. Började samt leta efter små-hår på fingertopparna men såg inget. Det han inte gå så långt att jag försökte klättra på väggen  innan jag förstog att fallet inte va så. Annars hade de vart grymt!
Tänk mig rädda oskyldiga männsikor på Göteborgs gator, klättra upp för de gamla 1800-tals husen. Grymt!

Sweetdreams

Ps: Ninos har gäst bloggat här och jag kan inte bestämma mig om jag ska publicera. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Den okrönte konungen

PUBLICERA FÖR I HELVETE KVINNA

2008-05-23 @ 01:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback