Klagomål.

Artikeln i söndagens GP (del 3 sid 78) om Håkan Hellström hyllade honom till skyarna. En liten reklam-artikel om hans musik.
Det jag undrar är, finns de någon mer som har sett att hans kändisskap har stigit han åt huvudet?
För ett tag sen satt han med i nyhetsmorgon, tittade varken in i kameran eller programledarnas ögon flackade runt med blicken, vred och vände på sig i soffan. Han vill framstå så speciell men hans beteende uppfattas snarare som nonchalant och att han tror sig vara viktig.
vad som hände med den lilla pojkvasken från Göteborg i sjömanskostym, som sjöng så otroligt falskt i sina svängiga låtar som alla förälskade sig i va att han växte upp under kändisskap blev en spydig man flyttade till Stockholm, Södermalm, och så har han gjort en djupare och (som jag helst inte vill erkänna) den bästa plattan sen hans debut i solokarriären.


Jag har fått order om att ändra lite i förra inlägget.
Sandra tror inte hon har rätt, hon har rätt.

Samt så blev Maxim lite orolig för att han skulle bli hemsökt när jag avslöjade hans teknikprylar, det hade vart jätte snällt om du kunde skriva något lugnande till honom så han kan sova om natten utan hammare under kudden.
(hans nacke har börjat luta lite åt höger på ett märkligt sätt, tror det är hammarens förtjänst)

image3
Ja. här är bild på Sandra och Maxim och som ni ser är det här taget innan jag släppte lös odjuren.
Maxims nacke är rak och Sandra hade sitt självförtroende (hon vägrar ju att erkänna, men jag tror hon blev lite osäker är jag hade formulerat mig så fel)

Dagens konstatering är att vi måste tillbaka in i gunget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback