Hemafrodit?

Jag va i Lysekil igår med Jonathan och Benis (det är bara jag som kallar han för Benis och jag tycker att det är as kul) och sökte lite jobb, och kollade på en lägenhet. På vägen dit fick jag det bekräftat. Jag är en hemafrodit.
Vi spekulerade lite på vägen dit om lägenheten som är en trea, då jag föreslog, efter som jag VA den enda tjejen så är det väl logiskt att jag skulle få ha ett eget rum, då båda grabbarna flinar lite och kläcker ur sig i kör
-"men Fille du är ingen tjej".
Jaha, nehe tänker jag, hur fan hände det här, jag har ju alltid trott att jag va det, men ikke. Jag började fundera på hur jag ska säga det här till mamma, (hej mamma jag är ingen tjej längre) Jag åker iväg med två grabbar på en 2 timmars biltur och förvandlas till en man på vägen.
Skummt (bestämde mig för att inte säga något, hon får upptäcka det med tiden).

När vi kommer fram så går Benis in och pratar med sin arbetsgivare och får det bekräftat att jobbet är hans.
Jag sökte jobb på Sjökanten en pitoresk liten resturant/pub.
Vi beger oss till lägenheten en trea liten bit från "centrum". Möter upp en äldre man iförd jeans, vilket inne bär jeans och jeans jacka. När vi kliver in till den 78km2 "stora" lägenheten så slår en kvav lukt, av gammal cigarettrök, en i ansiktet. Den lovade havsutsikten skymtas om man sitcker ut huvudet 40 cm från balkongen och tittar till höger. Mannen är helt övertygad om att han kommer få den uthyrd hela sommaren för 12 000 i månaden. Good luck!

En liten notis.
Kl är 11:23 och där inkom det femte samtalet från Sandra (aka frugan) idag. Hon låter fylld med adrenalin och skrattar fram att hon står på Frölunda Torg och har fått punka på bilen, med en bekymmrad men lättsint ton meddelar hon att det medkom repor på fälgen. Men hon behövde ändå ny framdäck så det va lika bra!?
Hennes underbara pappa (Stefan) släpper allt när hans lilla prinsessa har problem och lägger bena på ryggen! Stefan en klippa!

Men tillbaka till hemafroditer, jag såg en musikvideo på tvåan (ja tvåan) i förrgår-natt, låten heter "hon har en pick" en dansk sång, och det va det roligaste på länge, tanka den eller nej gör inte det, köp singeln eller tanka lagligt kan du göra. Jag satt och skrattade för mig själv kl 3 på natten när tre danska män står och sjunger om att när de skulle ligga med en tjej tog hon fram en "pick". Roligt!

Dagens konstatering är (pinsam) jag har en älg på balkongen.
(nu blir ni nyfikna va för jag skulle bokstavligt kunna ha en älg på min balkong)



Hadegubbar!

En liten hyllnig till Bajen som våldtog Djugår´n i derbyt!

Kommentarer
Postat av: frugan

haha är det inte dags att bli av med älgen nu frugan!? skäms typ för dig ;)

2008-05-11 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback