Succsérull Barvagnarna tog över.

Läste metro här om dagen, en liten notis : Succsérull Barvagnarna tog över.
Vadå tog, dom har tagit över, helt plötsligt har barvangsförarna fått någon slags licens på att vägen är deras.
'Ingen utan barnvagn få gå på min sida av vägen'.
OBSERVERAT FÖR BARNVAGNS MAFFIAN står det med genomskinlig text över hela slottskogensgator.
Har du tänkt att löpa i slottskogen i sommar är det bara att lägga skorna på hyllan och ligga i soffan istället.
Tro mig du gör mer nytta där, för det är inte nog med att BVM tar upp hel gatan så att du inte kan komma runt dem, de ska gå olidligt långsamt också.
För många barnvagnsförare har den här maktkänslan, att folk väjar så fort dom får möte, dessutom stigt dem "lite" åt huvet. De räcker inte med att dom har tagit över Slottskogen, nej nu går dom mot attack i Nordstan och försöker bestämt köra över människor då jag hamnade i krigszoon för några veckor sen.

Dagen konstatering är att Jag kunde ju ha blivit skadad!
(Haha Bumbi Björnarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback