Smögen/Kungshamn 08

Vi som va där.
Felicia Lundin, Sandra Novenius, Caroline Levander, Maria Olander, Frida Fransson, Jessica Johansson, Micaela Johansson, Patricia Gullberg

Mer namn kommer inte att nämnas.
Jag tror nog att vi fick med allt som 100 dagar i ett BigBrother innefattar på en helg.
hångel, sex, intriger, fylla och massa roliga komentarer som:

Fan va nice (namn) har släpat hem bartendern. (en övertygad blond)
Väldigt lustigt då majoriteten visste att den mannen inte va en bartender och ingen sa något.
(Dock har jag fått lite inside- information om att "bartendern" och tjejen blev väldigt förvånade och skrattade åt det hela så ingen pinsam situation uppstod)

Åh e du en sån mysig tjej?
Haha dagen efter fick vi reda på att 3 av killarna i gänget hade använt den komentaren under källen och två av dom fick ligga.

Nu kommer inte jag ihåg ett enda namn!? (kille)
Ok men bara så du vet heter den snyggaste 'sitt namn'!!

en liten notis bara.

(vi hade en liten lista som kanske kommer att hamna här någon gång i framtiden (i morgon typ)

- Har du fått bocka av något på listan? (en blond)
- Yes. du då? (en blond)
- Ja två grejer faktist. (förvånad)
- Asså vilka? (imponerad)
- Nej balkong och vind.
- Vind? Vart hittade du en vind?
- Nej det blåste som fan på balkongen.

Kolckrent!

den här diskussionen vet jag kom upp två gånger under resans gång.

Du jag äter inga p-piller. (en blond)
Men det är lugnt! (kille)


Då diskussionen dan efter gick livilgt bland tjejerna.

Nej det är fan inte lugnt! (en reaktion som borde uppstå)

Men jag lovar jag har inte klamydia (kille)
Nehe men tänk jag har.

En liten lektion för alla killar som va frånvarande under sexualkunskapen.
BARN TILLVERKAS GENOM ATT PENISEN FÖRS IN I SLIDAN OCH PENETRERAR TILL UTLÖSNING UPPSTÅR SÅ SPERMAN BEFRUKTAR ÄGGET.

Om siuationen upp står i mitt kärleksnäste någongång i framtiden kommer det vara min exakta reaktion!


Sista irretationsmomentet: Punka på bilen sista dan. Snyggt!

Kungshamn/ Smögen va en väldigt fin plats måste ändå tilläggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback