varför?

Jag vet inte varför, men jag lovar mig själv så konstiga grejer.
Jag lovat mig själv att aldrig ha på mig ett par Le Coq Sportif skor.
För drygt 2 år sen hittade jag ett par såå söta skor, själv klart va det Le Coq Sportif skor så jag kunde inte köpa dom.
Här om veckan lovade jag mig själv att nästa gång jag bliter av mina naglar ska jag beställa tid till manikyr, i hopp om att det ska få mig att sluta bita. (har inte bitit än men jaja vi får se.)
Jag har lovat mig själv att om någon glömmer saker hos mig, eller jag har lånat något av någon kommer personen i fråga att aldrig få tillbaka det i en typ IcaKasse, jag har en full låda under sängen med bra påsar för att ge tillbaka folks grejer. Saker som är andras som är hemma hos mig, står vid min dörr i fina påsar så att det kan tas med lätt och smidigt.
Jag i ett nutshell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback