Rocker!?

Äntligen har jag också blivit ägare till en Loggbok, en bokenslogg, loggensbok, bloggenslok, slokenblock.
Erik och Patti skulle promt ha en loggbok, hittde ett tre sidigt block som dom fyllde med information om kvällens planer. Alltid roligt att läsa det sista meddelandet som alltid skrivs när man full och dum, inte av mig dock aldrig at jag skulle skriva något dumt inte.

Idag
Jag gick till jobbet, stängde,
Hämta nycklar på Jensens,
Kommer hem och ser en kattjävel ligga och rulla sig på mattan.
Min lillebror har fått en kattunge.
Man släpper iväg mamma och han på en weekend på hönö och så kommer dom hem med en kattfan.
Tycker inte att det känns helt ok faktist när dom sen säger

- Så nu måste du vara hemma en vecka i september när vi är i portugal
- Vad då hemma?
- ja någon måste ju tömma kattlådan.
- GLÖM DET BARA!

Jag tänker inte tömma någon jävla kattlåda!
Vi får väl se hur länge den stannar, mamma är alergisk så vi har den på prov en månad. (nödvändigt)
Ah inte att förglömma, namnet på fanskapet är Rocky, men jag har ändrat det till Rocker som sätter en personligare prägel på det lilla odjuret.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Emmy

håller med dig älskling. katter är djävulens påfund

Postat av: camilla

neeh, tomater är djävulens påfund!

2008-08-05 @ 15:56:37
URL: http://mittkalas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback