Ny hobby.


En liten bekännelse jag kanske borde hållt för mig själv.

Det är egentligen ingen ny hobby, har gjorde det här i mina vänners ovetande.
Om du undrar är jag lite generad över vad jag sysselsätter mig med i min ensamhet på kvällarna.

Jag älskar att kolla på folks presentations bilder på comunitys.

Jag skulle vilja vet vad folk vill att man ska tänka om dem när det lägger upp bilder på sig när dom poserar framför en högglansig BMW eller har en närbild på sin upppumpande mage, tar kort på dig själv i spegeln med mobilen i högsta hugg eller någon sjysst bild när du ligger och solar på förra årets charter semester på Rhodos.
Det är väldigt kul att specifisera sin sökning så man kan se alla ex: online tjejer mellan 16-22, som sitter och har tryckt upp tuttarna till underläppen och putar med den övre, från västerbottens län.
ROLIGT!

Det som gör att det känns bra för mig är att jag plockar fram min kräsna sida som faktist existerar ( haha) skämtåsido.


Dagens konstatering Jag älskar att prata om människor som om dom är ett stycke kött!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback