Ah e du en sån?

Ja jag är en sån.
Jag måste kolla i min almenacka när jag har tid att träffa mina vänner, jag måste sätta alarm på minsta lilla händelse om ska ske under dagen. ex: träning, jobba, tvättstugan, träffa någon, synundersökning mm.
Det har till och med gått så långt att jag har haft alarm på mobilen när jag ska äta.
(pinsamt men sant.)
Jag är en sån som räknar ut exakt vad nästa månads lön är, hur mångaprocent jag kan lägga undan och hur mycket som kan spenderas per vecka.
Jag listar allt, när jag ska stänga listar jag allt som ska göras och stryker inget förens det är gjort. Ska jag åka någonstans listar jag allt som ska packas ner och stryker inget förens det är gjort.
Ändå lyckas jag alltid, alltid glömma något. ???
Jag förlitar mig nog så mycket på mina listor att jag inte tänker utanför boxen.

Stör er om ni vill men jag är en sån som om några år kommer sitta med min handdator som piper till så fort jag ska klia mig i huvudet.

Kontrollfreak? kanske eller bara jävligt disträ.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback