vardags lyx?

Mitt liv är tråkigt! Jag har kommigt fram till att jag är deprimerad. Jag ser inget ljus i den här tunneln, och tunnelsns namn är sverige. Jag står inte ut om jag måste vara i det här landet hela vintern. Jag vill helst inte vara hemma i januari och februari, och vet ingenting om vad som kommer att hända. Sen blir jag ännu mer deprimerad när jag egentligen ska kolla min bank, går in på facebook och allas bloggar, glömmer att kolla banken och går in i mitt rum där internet inte fungerar, så skriver ett meningslöst blogginlägg som kanske ändå inte kommer komma upp fören om ett par veckor, jag har ett tidigare inlägg som jag ännu inte har lagt upp. Lathet eller något, och nu är det för sent. Men jag får i alla fall ut något bra ur min ”djupa” deprission, jag jobbar istället. Ska ta så mycket extrapass jag bara kan för att slippa de tråkiga dagarna.
  Jag lär inte bli mycket gladare över att gå in på min bank och kolla, då jag festar för pinsamma summor, (jag tror jag försöker supa bort mina känslor).
Jag och några vänner fick den idiotiska ideén att köpa skumpa för ett tag sen vi va ute, aningen dumt när jag vet ju hur jag blir av skumpa, låter en kompis hångla med en kille som har varig läppercing utan att stoppa henne, kan komma hem mitt i natten och dra en lång och noggrann förklanring om hur packad jag är för min mammas kille. Senast vet jag inte vad som hände, men något antar jag att det va.
Vi har till och med ett namn för det här "små" företeelserna.
Vardags lyx!
Men för drygt en vecka sen tog vi hela vardags lyxen till en helt ny nivå. Då vi på en söndag efter luckan kom fram till att efterfest va en bra idé. Så vi fyra tjejer tar in på Hotel Elit Park, festar till kl 12 dagen efter, vilket resulterar i att vi sover en natt till på hotellet. Två hotell nätter är inte fel, ”Lite vardags lyx bara”.

xoxo
Bitterfitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback