love sucks

Idag har min dag sett ut så här:
1. Ett oväntat men uppskattat besök av Jannica
2. Arbetsförmedlingen
3. Söka jobb (på egen hand)
4. Lunch på Jensens Bufhus
5. Ett ärende
6. Hem
7. Söka mer jobb
8. Idag har jag även konstaterat med alla mina miljoner på kontot så ser Amsterdam-resan väldigt ljus ut (ente)
kommer nog behöva skjuta på den lite tror jag samt kan jag inte boka P&L biljetterna för vem vet jag kanske har fått jobb då.
9. Blogga.

Så nu är vi i nutid igen skönt!

Då sitter man här i sängen igen med Winnerbäck på datornshögsta volym, vilket innebär en behaglig volym som inte ens räcker ut i köket, Älskar min Vita MacBook G4 13tum. Men dock med en ny sysselsättning (bloggen). Känner mig som vanligt rastlös och överväger en löprunda men min springkompis svarar inte, han har smitigt varenda gång, sen varje gång vi träffas så är det han som lägger fram förslaget om att springa dagen där på. Jag blir ju jätte taggad och förväntar mig sällskap men inte det inte.

Har i och för sig en väldigt stor uppgift framför mig då jag har råkat impulsköpt en ny mobiltelefon kommer jag behöva sittat och lägga in alla nummer samt kolla alla "coola" grejer som man kan göra.

Dagen mysterium:
Jag vet att jag har vart borta tre månader från "mode världen",
men är det meningen att alla grabbar ska klä sig som töntar eller är det bara att otroligt många har misslyckats med dagens outfit? (Självklart vet jag att dom ser ut så med mening).
Jag brukar väldigt sällan påpeka vad folk hoppar i på morgonen, men snälla stoppa geek-trenden. vad hände egentligen? det finns ju inget mer oattraktivt än den här omanliga trenden som består av: raybans (med genomskinligt glas), trenchcoat, och handväska.
SNÄLLA dra på er skinnjackan igen och visa lite manlig attityd.

Det finns en anledning varför Elvis snodde Beatels brudar!

Dagens konstatering är
Love Sucks (det bästa av allt är att jag inte kommer att förklara varför det är dagens konstatering)

Jag årkar inta läsa igenom allt igen så, massa stavfel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback